دفاع شخصی
سرمربی تیم بعثت كرمانشاه:

برای نتیجه گیری تیم با احدی تعارف ندارم

برای نتیجه گیری تیم با احدی تعارف ندارم

به گزارش دفاع شخصی، کرمانشاه سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با تاکید براینکه تنها خواسته اش موفقیت تیم بعثت است، اظهار داشت: برای نتیجه گیری تیم با احدی تعارف ندارم.


علی نظرمحمدی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اشاره به شایعه استعفایش از تیم بعثت کرمانشاه، اظهار نمود: استعفاء باید به شکل کتبی به مدیرعامل یا مالک باشگاه عرضه شود و اساسا چنین چیزی نبوده است.
وی ادامه داد: برای بازی با صنعت نفت آبادان به یکی دو بازیکن جدید نیاز داشتیم، بنابراین به دنبال این بودم که از ظرفیت بازیکنانی که از آغاز فصل در تمرینات تیم ما حضور داشتند بهره برده و آنها را جذب نماییم تا مشکلاتمان برطرف شود که مقداری در کارهای اداری جذب آنها تاخیر افتاد، اما در نهایت با حمایت های مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم این کار به سر انجام رسید.
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما یک خانواده هستیم و گاها امکان دارد در یک خانواده مشکلاتی پیش بیاید، اما متاسفانه از آنجاییکه فوتبال یک ورزش پرحاشیه است، امکان دارد انعکاس برخی اخبار، واکنش های متفاوتی را به دنبال داشته باشد.
وی با تاکید براینکه هیچ گونه استعفایی در کار نبوده، اظهار داشت: با افشین حسنی بعنوان مدیرعامل باشگاه و گروه مدیریتی او هیچگونه مشکل خاصی نداشتیم و نخواهیم داشت.
نظرمحمدی با اشاره به اینکه کرمانشاه و شخص افشین حسنی را دوست دارم، اضافه کرد: برخی ها فکر کرده بودند که می خواهم به تیم شهرم داماش گیلان بروم، درحالی که من در همان کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و بعثت کرمانشاه، گلایه هایی را نسبت به مالک تیم داماش در فصل قبل داشتم.
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه افزود: فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال قرار بود با تیم بعثت همکاری داشته باشم و حتی ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خویش را هم گرفته بودم، اما ۷۲ ساعت مانده به شروع رقابت های لیگ طی تعامل با آقای حسنی از تیمش جدا شدم تا به رشت بروم و تیم شهرم یعنی داماش را در رقابت های لیگ دسته اول نگه دارم. برای همین سال جاری به بعثت بدهکارم و باید فصل قبل را برای این تیم جبران کنم.
ایشان در ادامه در مورد تکمیل کادر فنی تیم بعثت هم اظهار داشت: محمدرضا مهدوی سالیان گذشته در کنار من بوده، همبازی من بوده و در کادر فنی من هم حضور داشته، حالا درحال تعامل با مدیریت باشگاه هستیم تا تصمیم لازم را در مورد اضافه شدن او به کادر فنی بگیریم.
نظرمحمدی در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به تیمش هم اظهار داشت: هر چند پنجره نقل و انتقالات بسته شده، اما می توانیم بازیکن سهمیه آزاد جذب نماییم. ضمن این که با تلاشهای مدیرعامل باشگاه آیدی کارت یک بازیکن جدید یعنی میلاد پورمحسن بعنوان دفاع چپ صادر شده که برای بازی مقابل اسلامشهر در اختیار تیم خواهد بود.


1403/07/12
11:13:24
5.0 / 5
22
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد