دفاع شخصی
وزیر ورزش:

مشکل ما نگهداری درست زیرساخت هاست

مشکل ما نگهداری درست زیرساخت هاست

به گزارش دفاع شخصی، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این تصور که ما زیرساخت های لازم را نداریم درست نیست. آن چیزی که ما در زیرساخت ها مواجه هستیم، مبحث نگهداری درست است.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح اماکن جدید کشتی اظهار نمود: کشتی همچون مهم ترین رشته های ما در ورزش است. در طول دوران تاریخ المپیک همیشه بخش عمده ای از مدال هایی که گرفته ایم از این رشته بوده است. کاری که حالا در کشتی می شود اقدامات زیربنایی است و کارهای جدیدی که کشتی شروع می کند حوزه نرم و هوش مصنوعی است.

دنیا مالی اضافه کرد: چیزی که با آقای دبیر صحبت کرده ایم کشتی ایران می تواند در دنیا در همه زمینه ها حرف برای گفتن داشته باشد که دارد، منتهی بایستی با نرم افزارهای علم تمرین به یک شیوه با هوش مصنوعی تطبیق دهیم. فکر می کنم کشتی با این اقداماتی که انجام می دهد ظرف چند سال آینده جزو فدراسیون های برتر جهانی خواهد بود که می تواند کشتی را به شکل علمی و با استفاده از فضای نرم افزاری چه در ایران و چه در خارج از کشور توسعه دهد.

وی در ادامه در مورد ساختارها و مشکل بزرگ ورزش ایران که نبود زیرساخت ها است، اظهار داشت: این تصور که ما زیرساخت های لازم را نداریم درست نیست. آن چیزی که ما در زیرساخت ها مواجه هستیم، مبحث نگهداری درست است.

وزیر ورزش اظهار داشت: هر روز استانداردها تغییر پیدا می کند. اماکن ورزشی بر مبنای چارچوب هایی که فدراسیون های جهانی اعلام می کنند، باید به روز شوند. ما این کار را آغاز کرده ایم. در بحث فوتبال هم اتفاق افتاده است. اماکنی که داریم خوب هستند و مشکلات چمن را میتوان حل کرد و بشدت دنبال آن هستیم و این تعهد را به همه ورزش دوستان می دهم.

او افزود: در فوتبال، فضای ورزشی استادیوم ها را به باشگاه ها می دهیم تا کار نگهداشت آنها را انجام دهند. البته نظارت هم خواهیم کرد. کمک خواهیم کرد و باشگاه ها را تنها نخواهیم گذاشت. باید کیفیت برگزاری مسابقات در فوتبال و بقیه رشته ها را بالا ببریم و به بهترین شکل و با بهترین امکانات از تماشاگران خود استقبال نماییم. در آینده ان شاءالله شاهد کارهای بهتری خواهید بود.

او در مورد کشتی خاطرنشان کرد: بچه های کشتی ما در المپیک شایستگی هایی بالایی از خود نشان دادند. ما در رشته هایی که مزیت نسبی داریم باید تلاش نماییم که شرایط مناسب تری فراهم نماییم. حضور رئیس مجلس سبب افزایش توجه می شود تا بتوانیم برخی رشته ها که متعلق به ما هستند مانند کشتی را در جامعه بیشتر رونق دهیم. با کمک دولت و مجلس تلاش می نماییم شرایط مناسبی را برای المپیک لس آنجلس فراهم نماییم. کشتی هم از هم اکنون تلاشهای خویش را شروع کرده و استعدادیابی می کند تا در المپیک ۲۰۳۲ استرالیا شرایط خوبی داشته باشد.

دنیامالی اضافه کرد: دو سال دیگر المپیک بازی های آسیایی ناگویا ژاپن و المپیک جوانان را داریم. در رشته هایی که مزیت نسبی داریم باید بیشتر کار نماییم چون رشته ای که در سطح بالاتری قرار گرفته بیشتر مورد تهدید قرار می گیرد. یکی از صدمه های ورزش ایران اینست که تنها به دو رشته تکیه کرده است. یکی از سیاست های من بعنوان وزیر ورزش و جوانان اینست دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان و وزنه برداری و صخره نوردی را که مزیت نسبی داریم، گسترش دهیم. تکیه ما تنها به دو رشته، ما را در بازی های آسیایی و المپیک صدمه پذیر می کند.

او همینطور اظهار داشت: بررسی داشتیم که هفت کشور آسیایی در چند رشته مدال گرفتند اما ما تنها در دو رشته صاحب مدال المپیک شدیم. امیدوارم شاهد روزی باشیم که من به مردم گزارش بدهم در المپیک ۲۰۲۸ در چند رشته صاحب مدال شده ایم.

دنیا مالی در مورد زیرساخت های نامناسب در فوتبال هم اظهار داشت: زیرساخت فوتبال ما بد نیست و خیلی خوب است اما به چمن و نور آن رسیدگی نمی گردد. جلسه سه ساعته ای با مسؤلان فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه ها و همکارانم در استان ها داشتم. استادیوم ها را به خود باشگاه ها واگذار می نماییم، البته خودمان هم نظارت داریم. در نگهداری اماکن ضعیف بودیم و به مردم قول می دهم که شرایط خوبی به وجود آید.

او در مورد زمان پرداخت پاداش مدال آوران المپیک هم اظهار داشت: برای پرداخت پاداش مدال آوران المپیک داریم با دولت هماهنگ می نماییم.




1403/06/31
11:37:25
5.0 / 5
196
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد