دفاع شخصی

تصمیم خلق الساعه در کشتی اردبیل!

تصمیم خلق الساعه در کشتی اردبیل!

دفاع شخصی: هیات کشتی اردبیل در اقدامی عجیب اعلام نموده اگر برای مسابقات استانی در رده نوجوانان تیم کشتی فرنگی از یک شهرستان شرکت نکند، نوجوانان آزادکار نیز حق شرکت در مسابقات را ندارند.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، هیات کشتی اردبیل می خواهد مسابقات کشتی نوجوانان استان خودرا با شرایطی عجیب برگزار کند که دراین زمینه فدراسیون کشتی باید به قضیه ورود کند تا اجازه ندهد زحمات کشتی گیران نوجوان که با هزار مشقت یکسال تمرین کرده اند بر باد رود.
موضوع از این مقرر است که هیات کشتی اردبیل در مصوبه ای اعجاب انگیز برای مسابقات نوجوانان استانی اعلام نموده که اگر یک شهرستان تیم فرنگی نداشته باشد، اجازه نمی دهد کشتی گیران آزادکار آن شهرستان هم در مسابقات شرکت نمایند. عجیب تر این که مصوب کرده اند به جز نفرات اول مسابقات آزاد، همه کشتی گیران باید بصورت الزامی در مسابقات فرنگی هم شرکت نمایند در غیر اینصورت تیم آزاد هم برای حضور در مسابقات پذیرش نخواهد شد.
این اقدام غیرفنی و عجیب هیات کشتی اردبیل در صورتی است که زحمات یکساله کشتی گیران آزادکار نوجوانی که اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند و با هزار امید و آرزو برای مسابقات تمرین کرده اند را نادیده گرفته است. این در حالیست که محروم کردن این نوجوانان آزادکار راهکار توسعه کشتی فرنگی نیست و نباید یک عده نوجوان را قربانی نظریه های غیرتخصصی کنند.
اجبار کردن حضور نوجوانان آزادکار در مسابقات فرنگی دیگر نظریه غیرکارشناسی هیات کشتی اردبیل است چونکه سبک و سیاق دو رشته آزاد و فرنگی کاملا متفاوت می باشد و اگر یک نوجوان آزادکار بدون این که تخصصی در رشته فرنگی داشته باشد، لطمه ببیند چه کسی جوابگوی این نوجوانان و خانواده آنها خواهد بود.
بنظر می رسد علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی باید هرچه زودتر به این مسائل ورود کند تا با تصمیمات غیرکارشناسی، ریشه کشتی در شهرستانها خشک نشود و با عوامل این تصمیمات خلق الساعه برخورد کند.
در حقیقت هیات کشتی اردبیل باید توجه داشته باشد که راهکار گسترش کشتی فرنگی، محروم کردن کشتی گیران آزادکار از حضور در مسابقات نیست و بجای این تصمیمات عجیب باید برای توسعه کشتی فرنگی برنامه های علمی و آموزشی مناسب داشته باشد.
مستندات و صورتجلسات اقدامات فوق نزد خبرگزاری ایسنا محفوظ است.




منبع:

1403/04/07
14:49:43
5.0 / 5
262
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد