دفاع شخصی
جوادی:

پاداش ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی بی سابقه است

پاداش ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی بی سابقه است

به گزارش دفاع شخصی، پیشکسوت شاخص کشتی ایران در مورد تغییر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: درستکار شناخت خوبی از ملی پوشان دارد.


ابراهیم جوادی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به افتتاح طرح های جدید فدراسیون کشتی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان، اظهار نمود: مدتی است به این مورد فکر می کنم که واقعا علیرضا دبیر چه کارهای بزرگی در رابطه با زیرساخت ها و امکانات کشتی و رسیدگی به کشتی گیران انجام داده است. این اقدامات در طول تاریخ بی سابقه بوده و هیچ کس در کشتی ایران نبوده که تا این حد برای کشتی کار کرده باشد.
دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، اضافه کرد: مساله دیگر رسیدگی به کشتی گیران و توجه به آن هاست چون که هنوز عرقشان خشک نشده فدراسیون از آنها تجلیل نمود و پاداش هایشان پرداخت گردید. سال گذشته هم این کار به سرعت انجام شد و سال جاری هم همین روند ادامه داشت. به خدا در دوره ما از این خبرها نبود. ورزشکار که نباید خودش نیازهایش را بگوید. هم اکنون دیگر اینطور نیست و فدراسیون، کمیته المپیک و وزارت ورزش بدون این که ورزشکاران بخواهند، پاداششان را پرداخت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: این بچه ها عمر و جوانی شان را می گذارند و برای کشور افتخارآفرینی می کنند و هر چقدر که به آنها بدهند خوب است و سبب انگیزه شان می شود. ۶ میلیارد پاداش فدراسیون به طلایی ها بی سابقه است و واقعا رقم قابل توجهی است. بطور قطع این مورد سبب می شود بچه ها باز هم با جان و دل تمرین کنند تا برای کشتی ایران افتخارآفرین باشند.
جوادی در ادامه در رابطه با در پیش بودن رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی با هدایت پژمان درستکار، اظهار داشت: درستکار مدت زیادی با این بچه ها کار کرده و شناخت خوبی از آنها دارد. بطور قطع این شناخت به نتیجه گیری تیم و موفقیت بچه ها کمک می نماید. نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم که اکثریت آنها از تجربه بالایی برخوردار می باشند. امیدوارم شاهد درخشش ۴ آزادکار ایران در مسابقات جهانی باشیم و بار دیگر دل مردم از این افتخارآفرینی ها شاد شود.
او در آخر، اظهار داشت: نحوه کوچ مربیان در نتیجه گیری بچه ها در میادین بزرگ اهمیت زیادی دارد. در المپیک هم زارع و عموزاد با آن تجربه و نیروی جوانی باید رقبای خویش را شکست می دادند اما به عقیده من ضعف در کوچ و آنالیز سبب شد یک کشتی گیر ۴۰ ساله بیاید و زارع را در مهم ترین مبارزه به آن شکل شکست بدهد. آن لنگی که خورد و ۳ باراندازی که شد واقعا بد بود و پیش از مبارزه باید این موارد از سوی کادر فنی به او گفته می شد.




1403/07/07
09:21:09
5.0 / 5
41
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد